Sekapur Sireh

Posted by rahmanbakar under

Senator Datuk Hj. Abdul Rahman bin Bakar
Ahli Dewan Negara / Pegawai Pembangunan Parlimen Marang

====================================================================

Merafak sembah menjunjung kasih kebawah DYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong Al-Wathiqu Billah Tuanku Mizan Zainal Abidin Ibni Al-Marhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah diatas perkenan, ucapan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada Perdana Menteri Malaysia Dato’ Sri Mohd Najib Bin Tun Hj Abd Razak dan juga Timbalan Perdana Menteri Malaysia Tan Sri Muhyiddin Yassin diatas perlantikan (sambung tugas) saya sebagai Ahli Dewan Negara bagi penggal kedua pada 18 Julai 2011.

==================================================================

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Salam Hormat, Salam Perjuangan dan Salam 1 Malaysia..

Menuju kearah mendekatkan diri dengan ahli UMNO dan masyarakat dalam Bahagian Marang serta sesiapa sahaja termasuk individu dan pertubuhan yang merasa ingin berhubung, berdiskusi dan berkongsi persoalan diatas kapasiti saya sebagai Ahli Dewan Negara dan Pegawai Pembangunan Parlimen Marang.

Mungkin ada pihak di luar sana yang mahukan sebarang masalah dan persoalan untuk diajukan ke peringkat Dewan Negara, saya amat mengalu-alukan hal ini untuk perhatian dan tindakan Kerajaan Malaysia tercinta.

Anda dipersilakan untuk berhubung dengan saya melalui email atau form yang telah disediakan diruangan hubungi saya disini.

Amanah yang terpikul ini akan digunakan sebaiknya demi kepentingan rakyat Malaysia.


Terima kasih..

1 Malaysia
Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan

-DARB-

eXTReMe Tracker